P.O.S. (Point of sale) stojala

POS-stojala (Point of Sale) so promocijsko ali marketinško orodje, ki se uporablja na prodajnih mestih, v trgovinah ali na razstavnih prostorih za prikazovanje izdelkov ali promocijskega gradiva. Običajno so postavljena na vidna mesta blizu blagajn ali drugih prodajnih mest, kjer privabijo pozornost kupcev.

Preberi več
Povpraševanje

Prednosti

Povečana vidnost izdelkov

POS stojala so običajno postavljena na mestih, kjer so izdelki dobro vidni in dosegljivi kupcem. To povečuje možnosti za prodajo, saj kupci hitreje opazijo izdelke.

Učinkovita promocija, povečana prodaja in donosnost naložbe

POS stojala oblikujemo tako, da pritegnejo pozornost kupcev in spodbudijo nakup ter omogočajo trgovcem, da promovirajo nove izdelke, posebne ponudbe, akcije ali sezonske promocije na učinkovit način. Prav tako lahko povečajo donosnost naložbe, saj se lahko uporabijo za promocijo izdelkov z višjo maržo ali za povečanje prodaje izdelkov z manjšo prodajo.

Prilagodljivost in prilagajanje

Stojala razvijamo tako, da se lahko prilagajajo različnim potrebam prodajnega mesta, izdelkom in promocijskim kampanjam. Lahko se prilagajajo različnim velikostim izdelkov, embalaži in blagovnim znamkam, kar omogoča boljše prilagajanje specifičnim zahtevam trgovine ali promocijskih akcij.

Boljša uporabniška izkušnja

Stojala je pomembno zasnovati tako, da  izboljšajo uporabniško izkušnjo kupcev, kar omogoča preglednost vaših proizvodov na polici. Prav tako lahko nudijo dodatne informacije o izdelkih, kot so cene, lastnosti in promocijske ponudbe, kar olajša nakupno odločitev kupcev.

Branding in ozaveščanje o blagovni znamki

POS stojala omogočajo izpostavljanje blagovne znamke in izgradnjo ozaveščenosti o njej. Lahko se oblikujejo v skladu s podobo blagovne znamke, uporabijo se lahko logotipi, barve in druge značilnosti blagovne znamke, kar lahko pripomore k krepitvi prepoznavnosti.


Opis izdelka

Ekipa oblikovalcev s pristopom, ki združuje funkcionalnost in estetiko, skupaj z vami ustvari stojala, ki izstopajo in pritegnejo pozornost potrošnikov na prodajnih mestih.

Prilagajamo se potrebam strank glede: velikosti, oblik, materialov, barv, tiskovine in drugih zahtev za POS-stojala. S tem omogočimo izdelavo stojal, ki so popolnoma prilagojena kupčevim marketinškim ciljem, blagovni znamki in izdelkom.

Pri izdelavi uporabljamo kakovostne materiale, ki zagotavljajo trajnost, stabilnost in vzdržljivost. To je pomembno, saj POS-stojala običajno doživijo veliko manipulacije in obremenitev na prodajnih mestih, zato je kakovostna izdelava ključna za dolgo življenjsko dobo in učinkovito promocijo izdelkov.

Naša POS-stojala so zasnovana tako, da se prilagodijo različnim vrstam izdelkov, kot so steklenice, kozarci, revije, čokolade in drugi izdelki. Prav tako se lahko prilagajajo različnim prodajnim okoljem, to pa so trgovine, sejmi, razstave in preostala prodajna mesta.

Back to top Back to top Back to top