Embalaža za končne kupce

Embalaža za končne kupce mora biti vizualno privlačna, hkrati pa  mora nuditi optimalno zaščito pri manipulaciji.

Predvsem v maloprodaji postaja vse bolj pomembno oblikovanje večnamenske embalaže, ki združuje transportno in prodajno embalažo v enem.

Nenehno se spreminja pogled na uporabo in zavračanje embalaže. Bolj kot lahko prilagodite embalažo, ki odraža vaše spreminjajoče se potrebe, boljši bodo rezultati vašega podjetja.

Vedno bolj aktiven življenjski slog pomeni iskanje udobja in manjšega ter preprostejšega pakiranja.

Trajnostna embalaža je prav tako primerna za vse, ki želijo vedeti, od kod prihaja, zanimajo pa jih tudi podatki o recikliranju. 

Od udobja do sledljivosti vam lahko pomagamo izpolniti potrebe potrošnikov in povečati prodajo. Embalaža je pomemben medij za komunikacijo med izdelkom in končnim prejemnikom.

Darilna embalaža

Darilna embalaža

Več
P.O.S. (Point of sale) stojala

P.O.S. (Point of sale) stojala

Več
Promocijska embalaža

Promocijska embalaža

Več
Shelf-ready embalaža

Shelf-ready embalaža

Več
Embalaža za farmacijo

Embalaža za farmacijo

Več
Embalaža za spletno prodajo

Embalaža za spletno prodajo

Več
Embalaža za prehrambno industrijo

Embalaža za prehrambno industrijo

Več
Embalaža za tekstilno industrijo

Embalaža za tekstilno industrijo

Več
Back to top Back to top Back to top