Komercialna embalaža

Komercialna embalaža je oblikovana za promocijo, privabljanje pozornosti potrošnikov in za zaščito izdelka med transportom ter skladiščenjem.

Preberi več
Povpraševanje

Prednosti

Povečanje učinkovitosti prodaje

Pravilno oblikovana komercialna embalaža lahko poveča učinkovitost prodaje. Privlačna embalaža lahko pritegne pozornost potrošnikov, spodbudi odločitev za nakup in poveča prodajo izdelkov.

Ohranjanje znamke

Zasnovana je tako, da privlači pozornost potrošnikov in pomaga pri ustvarjanju prepoznavnosti znamke. Pravilno oblikovana embalaža lahko pomaga izdelku izstopati med konkurenco na policah trgovin in spodbuja potrošnike, da se odločijo za nakup.

Informiranje potrošnikov

Proizvajalcem omogoča, da na embalaži navedejo podatke o izdelku, na primer: sestavine, navodila za uporabo, rok trajanja, varnostna opozorila, hranilne vrednosti in druge podatke, ki so pomembni za potrošnike. Tako se na podlagi informacij lažje odločijo za nakup izdelka.

Preprosta distribucija

Razvijamo embalažo, ki omogoča preprosto transportiranje ter distribucijo izdelkov od proizvajalca do trgovca in končnega potrošnika. Embalaža lahko vključuje tudi informacije o številu izdelkov, ki jih vsebuje, kar olajša sledljivost in upravljanje zalog.

Opis izdelka

Uporablja se za pakiranje izdelkov, ki so namenjeni prodaji na trgu. Običajno je naravnana atraktivno, funkcionalno in skladno z marketinško strategijo podjetja.

Poleg tega nudi večjo zaščito pakiranih izdelkov, saj je izdelana iz močnejšega valovitega kartona – ta je lahko dvoslojni, trislojni ali petslojni. Na komercialno embalažo se lahko natisnejo po meri izbrane tiskovine oz. grafike, vključno s fotografijami, z besedili in ilustracijami, kar jo naredi še bolj prilagodljivo in privlačnejšo. 

Izdelava kaširane embalaže je zahtevnejša, saj vključuje izdelavo tiskovine in orodij. Način sestavljanja embalaže je odvisen od konstrukcije škatle, pri čemer je mogoče izbrati med samozložljivimi ali lepljenimi zloženkami. Pomemben del komercialne embalaže so tudi promocijska stojala iz kartona, ki so namenjena spodbujanju prodaje in se lahko prilagajajo različnim oblikam in konstrukcijam, kot so: prostostoječa, viseča, namizna in podobno.

Back to top Back to top Back to top