Embalaža za posredno prodajo
Embalaža za posredno prodajo je oblikovana tako, da privlači končne potrošnike na prodajnem mestu, na primer: v trgovinah, spletnih trgovinah ali na drugih prodajnih mestih.
Njen namen je pritegniti pozornost potencialnih kupcev in jih prepričati, da izdelek vzamejo s police in ga kupijo. Ta vrsta embalaže je ključno marketinško in prodajno orodje, ki lahko vpliva na odločitev potrošnika za nakup določenega izdelka.
Ponujamo veliko različnih vrst tranzitne embalaže, od standardnih škatel do popolnoma prilagojenih rešitev. Oblikujemo jih lahko tudi tako, da vključujejo prilagojene ravni zaščite pri prevozu, izračunano trdnost pri zlaganju, blagovno znamko in številne druge značilnosti.
S tehnološkimi rešitvami za pakiranje, ki so na voljo vašemu podjetju, lahko zmanjšate tudi skupne stroške, saj zmanjšate škodo pri prevozu in skrajšate čas pakiranja. Podporne storitve in analize lahko povečajo produktivnost, zmanjšajo potrebe po shranjevanju in izboljšajo okoljsko učinkovitost.